להזמנת מאמרים

התוכן שלכם צריך להציג דוגמאות לעבודה המתוחכמת שלכם

האם האתר שלכם צריך (דחוף) הגהה או עריכה?

זה נשמע כאילו אני ממליצה על תהליך עריכה והגהה יסודיים לכל מאמר באתר שלכם. אבל לא. מכיוון שאני לא יודעת מספיק על האתר שלכם כדי לענות על השאלה שהצגתי בכותרת, חשבתי על כמה כלים שיעזרו לכם להעריך את התוכן באתר שלכם. האם התוכן שלכם מצליח ברמת העריכה וההגהה הנוכחית שלכם, או שאתם זקוקים לתיקונים מהותיים יותר? אם נלך לפי השיטה הסוקראטית, יש שאלה כללית יותר שכדאי להתחיל איתה: "האם האתר שלכם זקוק לעריכה והגהה?" באמצעות כמה שאלות נוספות.

התשובות לשלושת השאלות הבאות יעזרו לכם להבין איך תוכלו להגיע ליעדי התוכן שלכם מהר יותר.

למה בכלל אתם מפרסמים תוכן?

אם אף פעם לא שאלתם את עצמכם את השאלה הזאת, התגובה שלכם תספק לכם כיוון ממוקד יותר לתוכן שלכם, במקום שתתמקדו רק בשאלות העריכה וההגהה. הסיבה לפרסום שלכם היא כמעט תנאי מוקדם שאתם צריכים להבין לפני שתגדירו את אסטרטגיית שיווק התוכן לאתר שלכם.

זה יעזור לכם להבין על אילו נושאים לכתוב, כמו גם לדייק את לוח הזמנים לפרסום שלכם. לדוגמא, אם אתם כותבים ואתם רוצים ליצור תיק עבודות כך שלקוחות יתעניינו בהעסקתכם, התוכן שלכם צריך להציג דוגמאות לעבודה המתוחכמת שלכם.

אתם רוצים גם לפרסם באופן קבוע כדי להראות את המחויבות לאתר שלכם

כשקהל הלקוחות שלכם רואה אתכם בקביעות, אתם משדרים אמינות. אבל אם האתר שלכם הוא פורקן ליצירתיות הגולמית והלא מסוננת שלכם, הקהל שלכם עשוי להיות מושפע מהשראת הטיוטות המחוספסות שלכם, ולהעדיף את הכתיבה הפחות מלוטשת שלכם.

ואם כבר מדברים על הקהל שלכם: יש לכם מושג מי נמצא שם?

הקהל האידיאלי שלכם הוא קהל שאוהב את סוג הכתיבה שאתם מפרסמים, בדיוק כמו את המוטיבציות שלכם לפרסם. אם האנשים שאתם שואפים לשרת יברחו מהאתר שלכם בצעקות בגלל שגיאות דקדוק ואיות בעייתיים, אולי מומלץ להשקיע יותר זמן על בדיקת התכנים שלכם.

ברור שאני לא מנסה להגיד שכמויות עדיפות על איכות, אבל האנשים שאתם שואפים לשרת אולי יחליטו שאתם לא אמינים רק בגלל דקדוק שאינו תקין. הם יכולים לאהוב את המידע שאתם משתפים איתם, אבל להעדיף שלא תפרסמו תוכן לקוי. לכן מומלץ לקחת בחשבון את הצרכים של הקהל שלכם על מנת להעריך את השיטות שלכם לייצור, סקירה ופרסום התוכן.

האם הכתיבה שלכם מדברת אל הקוראים שלכם?

ולא. זה לא המקום לוותר לעצמכם, כי כשאתם סלחניים וותרנים או סתם עצלנים, הדגלים האדומים של עריכת התוכן שאתם יודעים שיש בכם, פשוט מתנופפים. אז הנה עוד כמה שאלות לא פחות חשובות:

ומה הנקודה שניסיתי להעביר כאן?

אם אתם מתקשים לשמור על תנועה באתר ולקבל לידים, אני ממליצה ליצור חוויה חזקה יותר לקוראים שלכם, בתהליך מקיף של עריכה והגהה.

אהבתם? שתפו

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin