להזמנת מאמרים

אל תבזבזו יותר מדי זמן יקר על המאמר הזה

יכול להיות שהכתיבה שלכם קצת מיושנת?

גם אם כן, קודם כל, בלי פאניקה! יש איזו תפיסה מיושנת שמסתובבת חופשי בתודעת יותר מדי כותבי תוכן: כתיבת תוכן, כך הם מאמינים, חייבת להיות קשוחה, גבוהה, ולא מובנת בעליל, כדי להיחשב לראויה. רוב הגולשים לא קוראים טקסטים מקוונים לא בגלל שהתוכן לא מעניין אותם, ולא בגלל שהוא ארוך מדי לסבלנות שלהם, אלא פשוט מפני שהם לא מבינים חצי ממה שהם קוראים.

ולגולשים שאוהבים לקרוא תכנים, המצבים האלה מביאים אותם לסף ייאוש, אז הם הולכים להתנחם בנטפליקס. שאין בזה שום דבר רע, כן? אבל יחד עם הגולשים שעוזבים בתסכול את האתר שלכם, יש את מטרת העל שלשמה הקמתם את האתר, שפשוט מתפספסת.

כתיבת תוכן מתחילה בילדות

נכון. היא מתגבשת רק עם הבגרות, אבל גם אם התחלתם את דרככם ככותבי תוכן רק ברשתות החברתיות שלכם, בזמן שבו כתיבת תוכן נקראה כתיבה וירטואלית לקהילה שאי אפשר לדעת בדיוק ממי או ממה היא מורכבת, עם השנים גיליתם שיש לכם מה להגיד, שאתם רוצים להגיד את זה כך שיותר ויותר אנשים יקראו ויפנימו, ושאתם יכולים להפוך את התחביב או הכישרון המיוחד הזה, לפרנסה לא רעה בכלל.

הפופולריות, ובמיוחד הפסיכולוגיה של הרשתות החברתיות הובילה למצב שבו טקסטים כתובים זכו להכרה והוקרה מיוחדת. מיליארדים של שורות טקסט מרצדים מולכם ועוקבים אחריכם בכל מקום.

מלוחות מודעות ועד אתרים סטטיים מבעיתים להפליא, כל הדרך לפיצוץ המרכזי של מסרים על גבי מסרים שמאחוריהם עומדים גופים שמנסים למכור לכם משהו במקרה הטוב, או סתם לתפוס את תשומת הלב שלכם, במקרה הפחות חמור.

אבל היום יש כמה כלים חדשים שאפשר לשחק איתם

אם כשהייתם ילדים, וחשבתם שפעם, כשתגדלו, תהיו סופרים, היום אתם מגלים שכל התחום הזה של כתיבת תוכן לקידום אתרים יכול להיות מגוון ועשיר, ואתם יכולים לשחק עם המילים שלכם ככה שהטקסטים שתפיקו יהיו יצירתיים, עסקיים, שיווקיים, או סתם כמה מילים שתשרבטו על המחברת היפה שלכם.

תאמינו לי, הרבה יותר קל לכתוב תוכן שאומר משהו ושמעניין את מי שנתקל בו, מאשר להבין את שייקספיר מספיק כדי להפנים שאין שום צורך לכתוב טקסטים שאף אחד לא יכול או לא רוצה לקרוא, ושאינם משרתים אף אחד חוץ מהכותב שבטוח שהוא מרשים מישהו עם השפה המתנשאת והמנותקת שלו. כן. התנשאות מעצבנת אותי. סליחה.

הנקודה היא שתוכן טוב הוא תוכן משכנע

אם יש לכם רעיון למאמר או פוסט, אל תחשבו עליו יותר מדי. שבו לכתוב אותו ככה. ממש כמו שהוא נשמע בראש שלכם. היופי של כתיבת תוכן משכנעת הוא שאפשר לעשות עם המילים שלכם מה שאת רוצים.

אם תיקחו את הטקסטים שלכם ותשחקו עם המילים שיש לכם בראש, הקוראים שלכם ילכו אחריכם לכל מקום, ולו רק בזכות העובדה שלא התנשאתם מעליהם. הם יקראו אתכם על ההליכון בחדר הכושר, כשהם תקועים בפקק, ואפילו יצטטו אתכם בארוחות שישי. אוקיי. אולי לא, אבל הבנתם את הנקודה.

אז קדימה, אל תבזבזו יותר מדי זמן יקר על המאמר הזה, לכו להכין כוס קפה ושב עם המחברת א המקלדת כדי לבטא את כל מה שמזמן רציתם להגיד וכל כך פחדתם שלא תצליחו.

אהבתם? שתפו

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin