להזמנת מאמרים

המערכת משפרת באופן משמעותי את התקשורת העסקית שלכם

איך לשפר את חוויית הלקוחות שלכם עם מערכת CRM

המטרה העיקרית של שימוש במערכת CRM היא להאיץ את התקשורת שלכם עם לידים פוטנציאליים באמצעות יישום פתרונות IT אוטומטיים וגישה לתקשורת עם הלקוחות שלכם. ניתוח תכתובות בדואר האלקטרוני, הודעות טקסט אוטומטית וארגון מקיף של הנתונים,  הם כלים חשובים שיסייעו לכם באופן נרחב לנהל עסק יעיל, ולקבל תמונה ברורה של ההתנהלות שלכם עם הלקוחות, בכל רגע, ומכל מקום.

במאמר זה נתמקד ברעיון החשיבות של התמקדות בשביעות רצון הלקוחות וניהול צוות המכירות שלכם במסגרת מערכת CRM, והתקנת המערכת בבית העסק שלכם פירושה תחילת המסע לשיפור וצמיחה ארגונית.

לא רק שלא מסובך להבין את המערכת, היא ידידותית להפליא לכל משתמש

האלגוריתם לניהול הטיפול בלקוחות והגברת רמת שביעות הרצון שלהם הוא תהליך פשוט ביותר:

  • בודקים את כרטיס הלקוח במערכת.
  • מאזינים לשיחות נכנסות ויוצאות ומנתחים אותן.
  • מציינים במקום המיועד לכך במערכת CRM נקודות מפתח שמתגלות בשיחות המכירות.
  • מתקשרים בצורה ידידותית את כל ההישגים והנקודות שדורשות המשך פיתוח מול צוות המכירות, על בסיס שבועי.
  • מקבלים משוב ורעיונות מצוות המכירות שלכם, על תהליכי המכירות של העסק.

דוגמא לניתוח שיחות עם לקוחות

המנהל מקשיב לרשומות של השיחות ומחיל צבעים שונים כדי להדגיש את כל הנקודות החסרות בתסריט המכירות.

מערכת CRM מאפשרת לכל אנשי צוות המכירות לציין הערות, והם יכולים לדון בפרויקטים הנוכחיים שלהם בתוך החברה. אופי העסק מאפשר לחברה להפוך את כל הפרויקטים לשקופים ונגישים, מכיוון שהלידים הנכנסים מגיעים ממקומות שונים ומועברים באופן שווה בין כל נציגי המכירות.

יתרונות שלא חשבתם שתקבלו עם מערכת CRM

המערכת משפרת באופן משמעותי את התקשורת העסקית שלכם, ומגדילה את רמת שביעות הרצון של הלקוחות; וזה לא הכול, תוכלו להגביר את המודעות שלכם לשביעות רצון העובדים מתחומי האחריות שלהם.

אם מסיבה כלשהי הם לא מרוצים מהעבודה או הפרויקטים שלהם, המערכת תשקף את הנתונים ותוכלו לקבל החלטות חשובות לשיפור רמת שביעות הרצון של העובדים ותקשורת המכירות שלהם, מבלי לאבד איש מכירות או לקוח.

ויש גם שורה תחתונה

זה לא סוד שתקשורת שקופה ומכבדת בחברה היא ערך גדול ויתרון תחרותי. שימוש מושכל בתוכנת CRM תעזור לכם לארגן תרבות ארגונית, שבה סוג זה של תקשורת יכול לשגשג.

אהבתם? שתפו

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin