להזמנת מאמרים

כתבתם? מעולה. פרסמו עכשיו

ניוזלטר או ניוזפלאש: אם אין לכם משהו חדש להגיד, עדיף שלא תכתבו אותו

הצלחה מתחילה עם משמעת, ממשיכה עם אסטרטגיה ונגמרת בתוכנית שאפשר לבצע. עקביות זה משהו שצריך להתמחות בו, בניגוד להרהורים ממש טובים שיש לכם על תכנית מעורפלת ליצירת תוכן שהוא רלוונטי לא רק למטרות השיווק שלכם, אלא גם נותן ערך ממשי ומוחשי לקוראים. הניוזלטר, או הידיעון, אם אתם חובבי שפה גבוהה, יכול להיות הכוח שמתדלק את המכירות שלכם ולהוביל לתוצאות שאתם מחפשים.

חשוב להבין שאם אין לכם משהו טוב, מועיל או חדש להגיד, אל תוציאו ניוזלטר

ניוזלטר טוב מתפקד כמו היצע המכירות הכי יעיל שלכם. זהו כלי שאם משתמשים בו נכון, יכול להפוך גולשים מתעניינים ללקוחות משלמים.

הוא עוזר לכם לטפח מערכות יחסים עם אנשים שמתעניינים בעסק שלכם, וחשוב שהוא יגרום הנאה לכל מי שמקבל אותו.

בנקודה הזאת כדאי לעזוב את המדריך, כן, לעזוב, וללכת לכתוב קצת

כמעט בטוח שכבר נדלק לכם איזה רעיון בראש ליצירת ניוזלטר מהמם, אז חבל לבזבז את הרגע על קריאה, אם כבר הפקתם מרבע המדריך את מה שאתם צריכים. שבו לכתוב את הניוזלטר שלכם, או לפחות רשמו לעצמכם כמה ראשי פרקים שתוכלו לפתח.

כשכותבים טוב, אפשר לפתח מערכת יחסים עם הקוראים ולהגיע איתם למקומות חסרי גבולות. כתבתם? מעולה. פרסמו עכשיו. כשהרעיונות עוד חמים אצלכם בראש ובלב, כך שאם וכאשר יגיעו תגובות, תוכלו לתת פתרונות מיד, בלי לנסות להיזכר מאוחר יותר מה רציתם להגיד או למה התכוונתם.

אם הניוזלטר שלכם טוב, אנשים יחכו לו

הוא צריך להיראות קצת כמו הפוסטים שאתם כותבים ברשתות החברתיות שלכם, רק עם מסר קצת יותר ממוקד. הוא צריך להיות כתוב ככה שאנשים יתמכרו וירצו לקבל יותר ויותר עדכונים, מידע, חדשות, טיפים ומדריכים מכם.

אם חקרתם ומצאתם את המידע שהקהל שלכם מחפש, כדאי שתגישו אותו, כי גם המתחרים שלכם יודעים לעשות מחקרים ולשלוח ניוזלטרים. אז כן, זאת אמנות שלמה שההתמחות בה מושגת רק עם תרגול, ועוד תרגול, ועוד קצת תרגול.

כל כמה זמן כדאי לשלוח ניוזלטר בלי שזה יכאב לכם או לקוראים שלכם?

יש את הכללים והפורמטים שקובעים שניוזלטר, כדי שלא יציק, צריך להישלח אחת לשבועיים או חודש. אבל אם אתם כותבים ממש, אבל ממש טוב, ויש לכם מה לחדש כאן ועכשיו, אל תחכו. פרסמו.

אם, למשל, בעסק שלכם יש כל הזמן חידושים, מבצעים, תחרויות, כנסים, או כל מידע אחר שכדאי שאנשים שעושים אתכם עסקים ידעו, אתם יכולים לשלוח ניוזלטר ממש קצר פעם בשבוע או פעם בחודש. אבל אם המטרה שלכם היא רק להזכיר לקהל שלכם שאתם שם, מומלץ לשלוח את הניוזלטר לעתים קצת יותר רחוקות, כי גם כאן, העיתוי הוא הכול.

אהבתם? שתפו

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin