להזמנת מאמרים

השלב הראשון של שיווק הוא להבין מה הלקוחות שלכם רוצים

שיווק מקוון: המדריך למתחילים

טרחתי לשבת ולכתוב את המדריך הזה, כי שיווק מקוון מתקדם היום במהירות האור, וכדי לעמוד בקצב, אתם צריכים שיהיה לכם בסיס חזק וכושר שיפוט בריא כדי לחשוב בצורה ביקורתית, לפעול באופן עצמאי ולהיות יצירתיים כאילו החיים שלכם תלויים בזה.

יש המון מדריכים לשיווק, מיליון ספרי לימוד, ובלי סוף הדרכות וידאו, ואתם יכולים ללמוד מכולם, כמו שאני עשיתי, אבל עדיין, הרגשתי שחסר משהו, מדריך שבאמת מתחיל מההתחלה ומצייד אנשי מקצוע אינטליגנטים באיזון טוב של טיפים וטקטיקות אסטרטגיות. ממש מקווה שהמדריך הזה יסגור לכם איזה פינה.

להתמקד בלקוחות כמו עם פגיעה של אקדח לייזר

הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם, הם הדלק של העסק שלכם, והאסטרטגיה השיווקית שלכם צריכה להיבנות סביבם.

השלב הראשון של שיווק הוא להבין מה הלקוחות שלכם רוצים, מה שיכול להיות מאתגר כשאתם מתמודדים עם קהל כל כך מגוון.

עסקים קטנים ובינוניים חושבים במונחים של קמפיינים

אבל עסקים גדולים חושבים במונחים של צמיחה. כדאי ללמוד איך למקם את אסטרטגיית השיווק שלכם במונחים של הכנסה, כי עברו הימים שבהם שיטות מיתוג רדודות עברו. היום אם השיווק שלכם לא עובד, אין לכם הכנסות, ואין דרך יותר ברורה להגיד את זה.

אם למותג שלכם אין סיפור, כדאי שפתחו סיפור עסקי טוב

כי כשאנשים מוציאים כסף, הם חושבים עם המוח הרציונלי והרגשי שלהם, והמסגרות השיווקיות הכי יעילות פונות לשניהם. סיפורים עסקיים הם הכלים הכי חזקים שהחברה שלכם יכולה להפעיל כדי לבנות קשרים עם לקוחות.

כשאנשים כבר מגיעים לאתר שלכם, כדאי שידעו לאן לפנות

גם אם יש לכם את האתר הכי מעוצב, ואתם מציגים בו את המוצרים הכי מדהימים בעולם, אם לא תהיה לכם תנועה באתר, אתם תהיו היחידים שתתלהבו ממה שאתם מוכרים, מה שאומר, כמובן, שלא תהיה לכם צמיחה עסקית שתעביר אתכם משלב העסקים הקטנים למגרש של הגדולים.

אל הקהל שלכם אתם מתחברים עם תוכן מעולה

תוכן שיווקי הוא יותר מכמה פוסטים בפייסבוק. כשיש לכם תוכן מעולה, שכולל מאמרים, מדריכים, וסרטונים, העסק שלכם מתחזק ומתבסס בתודעת הציבור.

מה שכדאי שתתמקדו בו זה ביסוס האמון וייצור איכות מדהימה. והכי חשוב, אתם חייבים לשדר את הערכים הנכונים.

פעם אנשים כתבו מכתבים, שלחו אותם בדואר וקיוו לטוב. היום, כשאנשים רוצים לדבר, הם מתכתבים

למה לדיוור במייל יש מוניטין גרוע? ממש שמחה ששאלתם. מכיוון שברוב המקרים אנשים מתייחסים לדואר כזה כדואר ספאם. הם מרגישים שחדרתם למרחב הפרטי שלהם, והלכו והמציאו חוקים שלמים שכל מטרתם היא למנוע מכם לפרוץ לפרטיות שלהם.

אלא מה? כשכותבים את הדיוורים נכון, לא רק שאנשים לא יתלוננו עליכם (במקרה הטוב) הם אפילו יבקשו להיות מנויים על רשימת הדיוור שלכם, ויוודאו שצירפתם אותם.

את האיזון הזה, שמבוסס על קשרים אישיים עם אנשים שהם מעבר למטרות מכירה, יוצרים באמצעות טקסטים שיש בהם נגיעה אישית. אם תרצו, אני אלמד אתכם איך עושים את זה.

אהבתם? שתפו

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin