להזמנת מאמרים

תוכן מקוון הוא המקום המושלם להכניס הומור ולספר סיפורים

שירותי תוכן הופכים את הסיפור העסקי שלכם לכיפי

"אבל האתר שלי עוסק בהלוואות" (או כל נושא 'משעמם' אחר) – אין שום דרך לקבל שירותי תוכן שיהפכו את התוכן שלי לכיפי לקריאה. עבור רבים מכם, שמנווטים את דרכם העסקית בזירת ה-B2B, זה בטח התירוץ הכי טוב לזנוח את נושא התוכן באתר.

יש משהו שחשוב להבין על שירותי תוכן – אלו הם שירותים שעובדים כמו תוכנת שיווק מיומנת. אז גם אם אין לכם בדיוק את המוצר הכי סקסי לשיווק, תשאלו כל קורא, והוא יגיד לכם שהוא אוהב לחזור לאתר שיש בו תוכן שמעניין אותו כי הוא נהנה מהכתיבה והגשת התוכן.

אפילו (או במיוחד) עסקים בתחומים "משעממים" צריכים שירותי תוכן

אלא שהעניין הוא שאנשים שקוראים על הלוואות אינם מעוררים יום אחד וחושבים "היום אני הכי רוצה לקרוא על הלוואות!" לא. הם קוראים את התוכן הזה מכיוון שהם זקוקים למידע על הלוואות – אולי בגלל שהם שוקלים לקנות בית.

אז למה לא להפוך את התהליך המשעמם לצורה אחרת של קריאה על הלוואות בגישה קצת יותר מעניינת – אולי אפילו מהנה? אחרי הכול, כולם אוהבים ליהנות, נכון? (טוב, אולי כמעט כולם), וכשאתם בוחרים שירותי תוכן שמכניסים קצת יותר עניין לתוכן שלכם, אתם מבדילים אותו מהתכנים המשעממים באמת של המתחרים שלכם.

ספרו סיפור. אבל כזה שיהיה מעניין

גם אם האתר שלכם עוסק בתחום תעשייתי משעמם, זה לא אומר שאתם לא יכולים לארגן את התוכן שלכם באופן קצת סיפורי.

קוראים אוהבים סיפורים או אנקדוטות ובאמצעות שירותי תוכן מקצועיים, התוכן באתר שלכם נשמע אמין. הקוראים שלכם מבינים שמאחורי הקונספט התעשייתי עומד אדם אמיתי.

בלי הומור טוב אין לכם תוכן רציני

אבל הומור צריך להיות חכם. גם אם אתם לא מאמינים שאתם האנשים הכי מצחיקים בעולם, גם אתם מחייכים פה ושם.

לפעמים, בחירת המילים שלכם או מחשבה שהיא קצת מחוץ לקופסא תעשה את העבודה. פשוט תעשו מה שאתם יודעים לעשות הכי טוב: להיות עצמכם. אפילו אם נדמה לכם שעצמכם זקוק קצת לשיפור. ואם אתם לא בטוחים אם משהו באמת מצחיק, קחו שירותי תוכן שיעזרו לכם להקליל את התוכן שלכם.

המבוא לתוכן שלכם צריך להיות חכם

המבוא לתוכן שלכם הוא ההזדמנות הכי טובה (והכי קלה) שלכם להיות יצירתיים ומהנים. והפתיחה של המאמר שלכם היא המקום המושלם לעשות זאת, מכיוון שאתם רוצים שהפתיחה תהיה משכנעת ומעניינת מספיק על מנת להשיג את תשומת ליבם של הקוראים.

והיי, מה אתם יודעים, תוכן מקוון הוא המקום המושלם להכניס הומור ולספר סיפורים. אתם יכולים גם לשקול להיות אמפתיים או לפתח שיטה יצירתית אחרת להציג לקורא את הנושא שעליו הוא הולך לקרוא. המטרה היא לגרום לקורא להתחבר רגשית לתוכן או להתייחס אליו, כך שהוא ירצה להמשיך לקרוא. הנה כמה טיפים על התחלות חכמות לתכנים שלכם.

ומה שלא תעשו – בבקשה בבקשה בבקשה אל תתנשאו

נושאים משעממים יישמעו עוד יותר משעממים אם תכתבו אותם בטון משעמם. ברוב המקרים, נימת שיחה שאינה רשמית בכתיבה שלכם, תשיג את המטרה הכי טוב, ובטח שהיא תעבור הרבה יותר טוב מטון אקדמי.

תחשבו על איך הייתם מתקשרים עם מישהו מילולית, ופשוט אמצו את הטון הזה בכתיבתכם. הקוראים שלכם יודו לכם על התוכן, גם אם הוא חינוכי, כי יהיה להם קל מאוד לקרוא ולעבור אותו. אם הם ישתעממו או ירגישו שאתם מתנשאים, הם לא יעברו את הפסקה הראשונה.

אהבתם? שתפו

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin