להזמנת מאמרים

כשאתם שומעים את המילה

תודו שחיפשתם מדריך מקיף לפרסום בשנת 2019

כשאתם שומעים את המילה "פרסום", מה עולה לכם בראש?

חושבים על איזה באנר שתפס אתכם? פרסומת שלא הרצתם? מה אתם אומרים על שלטי רפאלי-גדות שמסיחים את דעתכם כשאתם דוהרים על הכבישים המהירים? בעוד שרובנו מבינים כמעט לגמרי איך נראה פרסום, אם היינו צריכים להסביר מה זה אומר בדיוק, ואיך עושים את זה מעולה, בטח היינו מסתבכים.

מהימים של בתי דפוס אפלוליים עם מדפיס שעמל על המקטרת שלו וסידר אותיות ותמונות על שולחן העבודה שלו ועד הימים של מודעות שקופצות אחרינו בכל מקום שאנחנו נמצאים, עולם הפרסום עבר דרך מטורפת. ועדיין, מה שלא השתנה זה הצורך בפרסום, כולל השיטות המומלצות לפרסום איכותי. ועל זה בדיוק אנחנו הולכים לדבר במדריך הזה.

על שיווק נכנס, שמעתם?

זה תהליך של משיכת תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים, באמצעות תוכן, אפילו לפני שהם יודעים שהם רוצים לקנות משהו. זאת אחת השיטות הכי טובות והכי חסכוניות שמאפשרות להפוך זרים מוחלטים ללקוחות משלמים, ולא רק זה: אם הם מספיק מרוצים, הם מקדמים את העסק שלכם. בחינם.

גם אם אתם מתכננים סלוגן לפוסטר ענק או את החלק האחורי של תפריט למסעדה, פרסום טוב יכול משדרג את העסק שלכם בכמה דרגות. למשל:

  • הגברת המודעות למותג שלכם.
  • הובלת לקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם.
  • קידום מכירות למוצרים חדשים או קיימים.
  • הצגת מוצרים או שירותים חדשים.
  • והכי חשוב – בידול של המוצר שלכם מהמתחרים.

ואת כל הטוב הזה אפשר להשיג בשיטות שונות

פרסום טוב יכול להופיע ביוטיוב, בטלוויזיה, ברדיו, על שלטי חולצות או אפילו על טי-שירטים ממותגים, וכמובן ברשתות החברתיות שלכם.

הנקודה היא שבכל מקום שבו אתם מדברים על העסק שלכם ואנשים רואים, קוראים ונחשפים אליכם, עשיתם עוד צעד לקראת הפרסום שלכם, וכל הערוצים כשרים.

פרסום לעומת שיווק: אל תסתכלו עלי ככה. ברור שיש הבדל!

שיווק משדר את התמונה הגדולה של המודעות למותג שלכם, והאמצעים שאתם נוקטים בהם כדי לשכנע את הלקוחות לבצע רכישה.

אבל פרסום הוא תהליך של יצירת מסרים משכנעים, מסביב ליעדים הרחבים של השיווק. כלומר, פרסום הוא תת קבוצה של שיווק, שהוא המונח המקיף לתקשורת עם הקהל שלכם.

קחו למשל את הפרסום באינטרנט בעידן המודרני

נכון להיום כמעט 4 מיליארד אנשים משתמשים באינטרנט, והמספר הזה עולה בשלוש מאות אחוזים בהשוואה לשנת 2005. כלומר, השימוש באינטרנט מרקיע שחקים, והוא לא מפסיק.

מה שאומר שאם אתם לא באינטרנט, אתם מאחוריו. לא רק שהאינטרנט מציע לכם גישה ישירה ליותר ממחצית האוכלוסייה – כולל יותר ממחצית קהל היעד שלכם – אלא הוא גם מספק כל כך הרבה ערוצים שונים שאפשר לפרסם בהם.

היום יש את כל הגמישות שבעולם להגיע לקהלי יעד בהמון שיטות, ובכל סוג של תקציב. יש גם שפע כלים, שרבים מהם חינמיים, שיכולים לעזור לכם להוציא לפועל את אסטרטגיית הפרסום שלכם.

למשל פרסום ברשתות החברתיות

הפלטפורמות של הרשתות החברתיות מציעות אפשרויות לתת חסות לפוסטים מקצועיים או לקדם פוסטים ועמודים עסקיים. מודעות חברתיות מציבות את המסרים שלכם בפני קהל היעד שלכם, ומעודדות אותו להגיב, להקליק ובעיקר לקנות.

אם אתם עסק שרק עכשיו התפרץ לתודעת הקהל, או שהמצאתם מותג חדש, כדאי שתתחילו ברשתות החברתיות, וכשייווצר מספיק באז סביבכם וסביב העסק שלכם, תוכלו להתקדם לאמצעי פרסום מורכבים יותר.

יש כמה שיטות עבודה, טיפים, טריקים ושטיקים שיכולים לעזור לכם

פרסום הוא אמנות שהתפתחה במשך עשרות שנים, והיום, כשהפרסום המודרני שולט במחשבות שלנו, והמדיה החדשה מצליחה להשפיע כמעט על כולם, כל יום נולדות שיטות עבודה חדשות, מומלצות ועדיפות.

הטריק הוא לבחון את כל השיטות המוצעות, לראות מה מתאים לכם, מה מדבר אליכם, ומה אתם מרגישים שמצליח לשווק אתכם ואת המסרים העסקיים שלכם, הכי טוב שיש.

רוצים להיות אלופים בפרסום? הנה:

כתיבה טובה ואתר חבל על הזמן לא מספיקים. צריך גם שהאלוהים של הגוגל יתייחס אליכם

שיווק דיגיטלי מבלבל אתכם? זה לא חייב להיות ככה

אהבתם? שתפו

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin