להזמנת מאמרים

התוכן שלכם קיבל סיקור נהדר? חבל לא להשוויץ

תוכן לאתרים מתחיל עם כמה רעיונות חכמים

בלי תוכן מעולה אין לכם מיתוג מצליח, וכדאי להפנים את העובדה הזאת, כי אין איך להתחמק ממנה או עקוף אותה. אנחנו חיים בעולם מקוון, ומוקפים בים של מידע שמציע אינספור אפשרויות, ולכן אתם חייבים להציג את עצמכם באיכות הכי גבוהה שיש.

תוכן לאתרים ברמה מעולה, מאפשר לכם להשיג יתרון ברור בתחום שלכם, לעקוף את המתחרים, ולפנות ישירות אל הקהל שלכם.

כי לא מספיק שהאתר שלכם נראה מדהים. כדי שהמיתוג שלכם יתבסס, אתם צריכים לעדכן אותו באופן קבוע עם כתיבת תוכן לקידום אתרים ברמה מעולה, לבסס את המיתוג שלכם וליצור לעצמכם קול אמין ברשת. ועוד לא דיברנו על ההשפעה העצומה שמושגת עם תוכן לאתרים על דירוג מנועי החיפוש. אז כן, גם אם יש לכם אתר עסקי או פרטי – תוכן מקוון צריך להיות בראש  סדר היום שלכם.

אז בוא נדבר רגע על תוכן מעולה לאתרים

ונבין איך עושים את זה נכון עם כמה רעיונות מעניינים שיתנו לכם השראה:

יש לכם הכרזה מרגשת שהעולם חייב לדעת עליה!

אתם משיקים מוצר חדש, התכנסתם בשותפות חדשה, מעבירים את המשרד שלכם למיקום חדש, או כל סוג אחר של מסר או עדכון חשוב שאתם רוצים שהקהל שלכם יידע עליו.

תשיגו השפעה חזקה יותר אם תציגו את ההכרזות האלה כהתפתחות משמעותית ותשווקו אותן כאבן דרך אמיתית למותג או לארגון שלכם.

טקסטים קצרים ופורטים שמדריכים את הקוראים מנקודה א' לנקודה ת', תמיד עושים את העבודה, יותר ממאמר מסובך של אלף מילים

אתם יכולים ליצור מדריכים שמסבירים איך להשתמש במוצרים שלכם, עם מסרים כאלה שהציבור לא יירגע עד שירכוש אותם.

אנשים שקיבלו מכם שירות שגרם להם לאושר, הם המפרסמים הטובים ביותר שלכם

לכן מגיע להם להיות באור הזרקורים כדי שיוכלו לספר לעולם עד כמה המוצר או השירות שלכם נפלא, או עד כמה סללתם עבורם את הדרך אל ההצלחה.

סקרים מראים לקהל שלכם שאכפת לכם מה הם חושבים

בקשו את תשומת הלב שלהם באמצעות סקר שקשור לתעשייה שלכם או למומחיות שלכם. תתפלאו כמה אפשר ללמוד מכמה תשובות נוקבות לכמה שאלות פשוטות, במיוחד כשמדברים עם הקהל בגובה העיניים.

קיבלתם סיקור נהדר? חבל לא להשוויץ!

פרסמו ביקורות מעולות שקיבלתם, או שתתמקדו בהצגת והבלטת יצירה נהדרת וחשובה שלכם. זו הזדמנות נפלאה להודות גם לאנשים שעזרו לכם בדרך.

הציגו את עצמכם ואת העמיתים שלכם בפוסט מיוחד, גם אם אתם מדברים רק על אליפות בשחמט

חוץ מזה, זאת ההזדמנות שלכם להגיד תודה לאנשים שעזרו לכם לאורך הדרך, לשתף עם העולם את האופן שבו הכרתם והתחלתם לעבוד יחד, לפרט אילו שיקולים הניעו אתכם לעבוד דווקא עם האנשים האלה, ומה המומחיות שכל אחד מהם מציע. אפילו אם הכישרון הכי בולט שלו הוא אליפות בשחמט ולאו דווקא כתיבת תוכן שיווקי.

הוזמנתם לנאום בכנס? מתכננים מכירה ענקית? עדכנו את העולם וחכו לקריאות ההתלהבות

כי אירועים מסוגים אלו הם סיבה נהדרת לעדכן תוכן לאתרים. אתם יכולים להזמין את הקוראים, אם האירוע הוא ציבורי, ולהניח להם להציץ אל מה שצפוי להגיע. לשמוע את קריאות ההתלהבות שלהם ולקבל הצעות לשיתופי פעולה.

עוד כמה רעיונות שיפיחו חיים באתר שלכם:

אתר בלי הגהה ועריכה הוא רק אוסף מילים שלא אומרות כלום לאף אחד

לטובת הגולשים שמדלגים לסוף: איך לא לאבד את העניין שלהם

פייק ניוז על כותבי תוכן

אהבתם? שתפו

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin